Jednou z poměrně obvyklých reklamních strategií, se kterými se můžeme setkat, je i rozdávání či nákup reklamních předmětů. Ty mají dvojí účel. V první řadě je to vytvoření závislosti člověka na dané firmě, případně daném produktu. Tím si zajistíme stálého zákazníka, a to je něco, co potřebuje v podstatě každá firma. Zároveň se tak také snaží přilákat nového zákazníka. Dobrá, ale proč zrovna reklamní příslušenství pro kávu a čaj? Přeci jen, toto nejsou zrovna chvíle, které máme asociovány s reklamou či jiným druhem propagace. Naopak, chceme si je obvykle v klidu vychutnat, a zapomenout alespoň na chvíli na starosti všedního dne. Rozhodně nechceme, aby byl rušen jakýmkoliv typem reklamy. Je tedy vhodné tyto reklamní sety používat?

klasický čajový servis

Tady hodně záleží na kontextu a na konkrétní situaci. Pokud si jen chceme vypít ranní kávu, případně relaxovat večer po práci, pak příliš nezáleží na tom, co budeme na hrníčku mít. Můžeme tam mít klidně i reklamní motiv, a přesto jej nemusíme vnímat. Je jen na nás, abychom si naši chvilku klidu a pohody pěkně užili. Jiná situace je, pokud je chceme nabídnout hostům, případně dokonce pořádáme nějakou slavnost. Zde se již očekává určitá úroveň, kterou bychom měli splňovat. Pravda, sice nebývá leckdy příliš vysoká, ovšem servírovat v reklamním nádobí se nepokládá za zvláště vkusné.

nalévání čaje

Ukazuje to totiž na jistou lakotu. V podstatě tím říkáte, že vám vaši hosté nejsou dostatečně dobří k tomu, abyste kvůli nim použili jakékoliv jiné nádobí než to nejlevnější, co máte. A to rozhodně nezanechá dobrý dojem, ať už se na to díváme z kterékoliv stránky. Jedinou výjimkou je, pokud jiné zkrátka nemáme, avšak takových případů je skutečně jen minimum. Než tedy takovýto servis vyndáte, rozmyslete se, zda se pro danou příležitost skutečně hodí. Může se totiž velmi snadno stát, že své hosty urazíte – a to nikdy není známkou dobrého hostitele.



Jednou z poměrně obvyklých reklamních strategií, se kterými se můžeme setkat, je i rozdávání či nákup reklamních předmětů. Ty mají dvojí účel. V první řadě je to vytvoření závislosti člověka na dané firmě, případně daném produktu. Tím si zajistíme stálého zákazníka, a to je něco, co potřebuje v podstatě každá firma. Zároveň se tak také snaží přilákat nového zákazníka. Dobrá, ale proč zrovna reklamní příslušenství pro kávu a čaj? Přeci jen, toto nejsou zrovna chvíle, které máme asociovány s reklamou či jiným druhem propagace. Naopak, chceme si je obvykle v klidu vychutnat, a zapomenout alespoň na chvíli na starosti všedního dne. Rozhodně nechceme, aby byl rušen jakýmkoliv typem reklamy. Je tedy vhodné tyto reklamní sety používat?

klasický čajový servis

Tady hodně záleží na kontextu a na konkrétní situaci. Pokud si jen chceme vypít ranní kávu, případně relaxovat večer po práci, pak příliš nezáleží na tom, co budeme na hrníčku mít. Můžeme tam mít klidně i reklamní motiv, a přesto jej nemusíme vnímat. Je jen na nás, abychom si naši chvilku klidu a pohody pěkně užili. Jiná situace je, pokud je chceme nabídnout hostům, případně dokonce pořádáme nějakou slavnost. Zde se již očekává určitá úroveň, kterou bychom měli splňovat. Pravda, sice nebývá leckdy příliš vysoká, ovšem servírovat v reklamním nádobí se nepokládá za zvláště vkusné.

nalévání čaje

Ukazuje to totiž na jistou lakotu. V podstatě tím říkáte, že vám vaši hosté nejsou dostatečně dobří k tomu, abyste kvůli nim použili jakékoliv jiné nádobí než to nejlevnější, co máte. A to rozhodně nezanechá dobrý dojem, ať už se na to díváme z kterékoliv stránky. Jedinou výjimkou je, pokud jiné zkrátka nemáme, avšak takových případů je skutečně jen minimum. Než tedy takovýto servis vyndáte, rozmyslete se, zda se pro danou příležitost skutečně hodí. Může se totiž velmi snadno stát, že své hosty urazíte – a to nikdy není známkou dobrého hostitele.