Chystáte se ke stěhování firmy a plánujete vhodný termín stěhovací akce? Na co je vhodné zaměřit pozornost při stěhování firem v Praze?
Třídění věcí – stěhování firmy je vhodná příležitost k tomu, protřídit vybavení a zbavit se toho, co nepotřebujete. Například necháte odvézt poškozený nábytek či elektrické spotřebiče na sběrný dvůr. Budete tedy stěhovat pouze to, co skutečně využijete. Tím pádem se může stěhování i významně urychlit. Nezapomeňte však vytříděné předměty k likvidaci dát stranou a pečlivě označit, aby se nepřipletly ke stěhovaným věcem.
Demontáž a montáž nábytku – stěhovací firma se může postarat i o rozmontování a sestavení nábytku. Rozebíratelný nábytek je vhodné vždy rozebrat, neboť se tím zabrání poškození spojovacích dílů. Stěhovací firma má na demontáže a montáže nábytku vyčleněný tým specialistů, který si poradí i s náročnějšími úkoly, například s kuchyňskou linkou.
Označování krabic – nepodceňujte velmi pečlivé označování krabic. Na novém působišti vám tato práce přijde vhod. Budete pak schopni snadno a bez zmatku a stresu ukládat všechny vaše věci tam, kam patří. Krabice můžete označovat třeba podle jednotlivých kanceláří a dále pak dle jednotlivých kancelářských stolů.
Skartace dokumentů – v rámci třídění věcí ve firmě můžete narazit na dokumenty, které jsou určené ke skartaci. Můžete pak každý dokument skartovat vlastní skartovačkou a poradit si sami. Jestliže je dokumentů příliš mnoho, nabízí se skartace firmou, která se na takové činnosti specializuje. Profesionální skartace dokumentů by měla dbát na ekologickou likvidaci odpadu a samozřejmě na ochranu citlivých údajů, které se skartací souvisí.
Stěhování se zaměstnanci – stěhování firmy se mohou zúčastnit i zaměstnanci. Tehdy se vyplatí je nějak motivovat, například finančně. Anebo jim nabídnout jinou kompenzaci. Záleží na tom, jak se dohodnete.