I když tento okouzlující plechový fešák na čtyřech kolech byl prostřednictvím médií představen již v roce 2014. O dva roky později byl plánován prodej prvního kousku, nicméně se vše oddálilo díky neustálé práci na vývoji, a tak došlo k realizaci a představení až v letošním roce.
řadící páka
 
Proč označní F5?
 
Pojmenování je dle nejničivějšího stupně tornáda Fujitovy stupnice, kde rychlost větru dosahuje až okolo 515 km/h. Záměrem bylo dosáhnout a zároveň přemoci rychlost cca 483 km/h. Pro jeho dosažení bylo učiněno takměř vše.
 
Jádro tvoří uhlíková vlákna
 
Základ automobilu tvoří monokok z uhlíkových vláken. V něm je před zadní nápravou uložen dvojicí turbodmychadel naplněný vidlicový osmiválec, jenž disponuje jak nejvyšším výkonem (1193 kW) i točivým momentem (1762 N.m.). Nemalý podíl má i sedmistupňová sekvenční převodovka, která má řadící pádla pod volantem.
 čistý motor
Hennessey Venom F5 aneb dokonalý hyperspot?
 
Jedná se nejen o zbrusu nový hypersportovní automobil, který nevychází v rámci inspirace z dosud existujícího automobilu. Poháněn je přeplněným osmiválcem. Realizováno má být jen pouze pár kusů, tím je tak velmi vzácným automobilovým exemplářem. Neopomenutelným faktem je i relativně příznivá pořizovací cena. Myšleno v poměru kvality a výkonnosti daného hyperspotu.
 
Automobil, který má co nabídnout a má se čím chlubit
 
Mezi chloubu náleží zajisté i nízká pohotovostní hmotnost a perfektní aerodynamická karoserie. Je počítáno s GPS coby součástí, která bude mít potřebná data i pro vybrané závodní okruhy. Účelem je tak dosažení lepších výsledků.
 
V hlavní roli je dynamika
 
Již kalkulovaná dynamika plní to, co bylo očekáváno. Dle poskytnutých údajů je pro tento sporťák realitou rozjezd z nuly na 300 km/h v čase pod deset sekund. Tím by tak měl překonat současné monoposty F1. Již výše uvedená rychlost by se měla blížit k hranici 500 km/h. Tím tak bude prvním vozem, jenž zdolá tuto hranici. Americká společnost Hennessey má co nabídnout. Hennessey Venom F5 je toho důkazem!