V každém podnikání je jednou z nejdůležitějších věcí přilákání nových zákazníků. Bez nich totiž žádná firma nemá šanci prosperovat. K tomu, abychom je získali, používáme množství nejrůznějších marketingových strategií.

Asi nejznámÄ›jší jsou reklamy, avÅ¡ak ty nejsou zdaleka jediné. Je zde pak jeÅ¡tÄ› rozdávání reklamních pÅ™edmÄ›tů. Ty se dávají obvykle zdarma pÅ™i nejrůznÄ›jších akcích, jako je například kulaté výroÄí vstupu dané firmy na místní trh, nebo otevÅ™ení nové prodejny.

pujcka2

Tyto předměty jsou obvykle drobnosti. Jedním z pravidel tohoto typu propagace totiž je snížit výrobní náklady na minimum. Důležité totiž je, aby se firmě daná akce vyplatila, to znamená, aby zvýšení zisku, které jí noví zákazníci přinesou, bylo vyšší než cena, kterou za výrobu oněch předmětů zaplatila.

Jedním z nejÄastÄ›ji dávaných propagaÄních dárků jsou pak reklamní tužky Promodirect nebo propisky. Mát o hned nÄ›kolik důvodů. V první Å™adÄ› je zde fakt, že jejich výroba je pomÄ›rnÄ› levná. Obvykle se totiž jedná o obyÄejný, nepříliÅ¡ kvalitní druh, který se od toho, který můžete koupit v obchodÄ›, liší pouze tím, že na sobÄ› má logo dané firmy.

Dále je tu skuteÄnost, že tyto pÅ™edmÄ›ty budeme nejspíše používat v běžném životÄ›. Ne každý chce nosit například Äepici s logem nÄ›jaké firmy, ale u tužky Äi propisky to zas až tolik nevadí. To samozÅ™ejmÄ› pÅ™ispívá k propagaci daného podniku.

Důvodem je tedy využitelnost. Je totiž důležité, aby lidé onen pÅ™edmÄ›t skuteÄnÄ› používali. Pokud bude ležet na dnÄ› skřínÄ› Äi Å¡uplíku, příliÅ¡ propagace neudÄ›lá. A právÄ› v tomto ohledu jsou tužky nejlepším Å™eÅ¡ením.

penize2

RozhodnÄ› vynikají, co se týÄe kompromisu mezi výrobními náklady a tím, zda jej budou lidé používat. A to je pro firmu to nejdůležitÄ›jší.

AvÅ¡ak co my, zákazníci? MÄ›li bychom je používat, nebo je odmítnout? To záleží na nÄ›kolika okolnostech. Tou první je, zda souhlasíte s danou firmou a zda ji chcete podporovat. Dále je tu otázka, zda onu tužku skuteÄnÄ› využijete. AvÅ¡ak každopádnÄ› je zadarmo, a to je hlavní.