Rubriky
Služby

Proč jsou reklamní tužky nejčastějším dárkovým předmětem?

V každém podnikání je jednou z nejdůležitějších věcí přilákání nových zákazníků. Bez nich totiž žádná firma nemá šanci prosperovat. K tomu, abychom je získali, používáme množství nejrůznějších marketingových strategií.

 

Asi nejznámější jsou reklamy, avšak ty nejsou zdaleka jediné. Je zde pak ještě rozdávání reklamních předmětů. Ty se dávají obvykle zdarma při nejrůznějších akcích, jako je například kulaté výročí vstupu dané firmy na místní trh, nebo otevření nové prodejny.

 

pujcka2

 

Tyto předměty jsou obvykle drobnosti. Jedním z pravidel tohoto typu propagace totiž je snížit výrobní náklady na minimum. Důležité totiž je, aby se firmě daná akce vyplatila, to znamená, aby zvýšení zisku, které jí noví zákazníci přinesou, bylo vyšší než cena, kterou za výrobu oněch předmětů zaplatila.

 

Jedním z nejčastěji dávaných propagačních dárků jsou pak reklamní tužky Promodirect nebo propisky. Mát o hned několik důvodů. V první řadě je zde fakt, že jejich výroba je poměrně levná. Obvykle se totiž jedná o obyčejný, nepříliš kvalitní druh, který se od toho, který můžete koupit v obchodě, liší pouze tím, že na sobě má logo dané firmy.

 

Dále je tu skutečnost, že tyto předměty budeme nejspíše používat v běžném životě. Ne každý chce nosit například čepici s logem nějaké firmy, ale u tužky či propisky to zas až tolik nevadí. To samozřejmě přispívá k propagaci daného podniku.

 

Důvodem je tedy využitelnost. Je totiž důležité, aby lidé onen předmět skutečně používali. Pokud bude ležet na dně skříně či šuplíku, příliš propagace neudělá. A právě v tomto ohledu jsou tužky nejlepším řešením.

 

penize2

 

Rozhodně vynikají, co se týče kompromisu mezi výrobními náklady a tím, zda jej budou lidé používat. A to je pro firmu to nejdůležitější.

 

Avšak co my, zákazníci? Měli bychom je používat, nebo je odmítnout? To záleží na několika okolnostech. Tou první je, zda souhlasíte s danou firmou a zda ji chcete podporovat. Dále je tu otázka, zda onu tužku skutečně využijete. Avšak každopádně je zadarmo, a to je hlavní.